Jak korzystać z pomocy online ?

1

Załóż konto aby korzystać z pomocy online. Aby założyć konto wejdź w zakładkę „O Naturallia” i kliknij w „Zarejestruj się”.

Wypełnij formularz rejestracyjny i zatwierdź.

Jeśli Twoje konto zostanie zaakceptowane dostaniesz e-mail z potwierdzeniem.

2

W zakładce „O Naturallia” kliknij „Zaloguj/Wyloguj” aby się zalogować. Uwaga -  do logowania potrzebny jest adres e-mail.

Lub zaloguj się pod głównym menu

Gdy będziesz już zalogowany pojawi się strona z powitaniem. Otrzymałeś już dostęp do pomocy online.

3

Pomoc online znajduje się w prawym dolnym rogu strony. Okienko pomocy jest zwinięte aby nie przeszkadzać w korzystaniu ze strony. W nawiasie wyświetla się ile osób z naszego zespołu jest online w danej chwili. Gdy klikniesz na zakładkę "pomoc online" otworzy się okienko do rozmowy.

4

W okienku możesz skorzystać z dwóch działów pomocy, wybierz jakiego rodzaju pomoc jest Ci potrzebna i skorzystaj z okienka aby porozmawiać z nami.

5

Jeśli nie ma nikogo online wtedy pojawi się okienko z formularzem pozwalającym na pozostawienie wiadomości. Odpowiemy jak tylko ktoś z nas będzie dostępny online. 

6

Aby zamknąć okienko pomoc online należy kliknąć na ikonkę w prawym dolnym rogu okienka pomocy (jak poniżej).