Procedura reklamacja
1- Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem, co robić ?
Najważniejsze to NIE OTWIERAĆ opakowania i przesłać nam jak najszybciej drogą elektroniczną (
2- Zamówienie jest niekompletne, co robić ?
Taki przypadek to rzadkość i bardzo łatwo wszystko sprawdzić z naszym magazynem, producentem lub firmą transportową, która zajmowała się dostawą. Jak tylko niekopletność zamówienia zostanie dostrzeżona prosimy o przesłanie szczegółów drogą elektroniczną (
3- Dostarczony produkt ma uszkodzone opakowanie, co robić ?
Wszystkie produkty przychodzące do naszego magazynu oraz z niego wychodzące są szczegółowo sprawdzane.
Jeśli opakowanie dostarczanego do Klienta produktu jest uszkodzone oznacza to, że coś musiało się wydarzyć w drodze między naszym magazynem a miejscem dostarczenia.
Należy w pierwszej kolejności sprawdzić czy uszkodzenie opakowania może wpłynąć na na produkt, który zawiera. Prosimy o jak najszybsze przesłanie nam drogą elektroniczną (
Jeśli Naturallia lub producent produktu organizował transport i jeśli uszkodzenie opakowania jest potwierdzone i poważne dokonujemy wymiany produktu lub zwrotu płatności w przypadku faktury proforma.
Jeśli Klient organizował transport z naszego magazynu prosimy o kontakt z firmą transportową w celu złożenia reklamacji i o przesłanie nam nowego zamówienia na produkt.
4- Produkt nie jest zgodny ze specyfikacją, co robić ?
Prosimy przesłać nam drogą elektroniczną (
W następnej kolejności następujące scenariusze są możliwe:
1-Wynik badań u producenta jest prawidłowy -> reklamacja jest odrzucona
2-Wynik badań u producenta jest prawidlowy ale temat reklamacji wymaga głębszej analizy. Procucent prosi o przesłanie próbki reklamowanego produktu aby móc ją zbadać.
a- Jeśli badanie nie wykaże nieprawidłowości -> reklamacja jest odrzucowna
b- Jeśli badanie potwierdzi nieprawidłowości -> reklamacja jest zaakceptowana
3-Wynik badań archiwalnej próbki u producenta potwierdza nieprawidłowości -> reklamacja jest zaakceptowana
5- Co muszę zrobić z produktem po zaakceptowaniu jego reklamacji ?
Odbieramy towar, którego reklamacja została zaakceptowana. Abysmy mogli tego dokonać prosimy zapakować go w karton, najlepiej oryginalny i bez napisów.
6- Nie mam zastrzeżeń do produktu ale jednak go nie potrzebuję, czy w tym przypadku mogę go oddać ?
Teoretycznie nie ale jako, że jesteśmy elastyczni każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie.
7- Jak odbywa się zwrot płatności w przypadku akceptacji reklamacji ?
1- Jeśli Klient chce nadal otrzymać produkt:
a- Przygotowujemy fakturę korektę za reklamowany produkt oraz nową fakturę w dniu otrzymania nowego produktu.
b- Dokunujemy wymiany towaru (zabieramy towar reklamowany a dostarczamy nowy towar) bez faktury korekty i faktury za nowy towar.
2- Jeśli Klient odstępuje od zamówienia:
a- Przygotowujemy fakturę korektę, która może być odliczona od sumy jakiejkolwiek innej faktury.
b- Przygotowujemy fakturę korektę a suma za reklamowany towar zostaje przesłana przelewem na konto Klienta.