Procedura reklamacja

1- Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem, co robić ?

Najważniejsze to NIE OTWIERAĆ opakowania i przesłać nam jak najszybciej drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) zdjęcie etykiety otrzymanego towaru. Jak tylko pomyłka zostanie sprawdzona dokonamy wymiany produktu na odpowiedni.

2- Zamówienie jest niekompletne, co robić ?

Taki przypadek to rzadkość i bardzo łatwo wszystko sprawdzić z naszym magazynem, producentem lub firmą transportową, która zajmowała się dostawą. Jak tylko niekopletność zamówienia zostanie dostrzeżona prosimy o przesłanie szczegółów drogą elektroniczną  (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) abyśmy mogli dokonać weryfikacji. Brakująca część zamówienia zostanie dostarczona w najszybszym możliwym czasie.

3- Dostarczony produkt ma uszkodzone opakowanie, co robić ?

Wszystkie produkty przychodzące do naszego magazynu oraz z niego wychodzące są szczegółowo sprawdzane.

Jeśli opakowanie dostarczanego do Klienta produktu jest uszkodzone oznacza to, że coś musiało się wydarzyć w drodze między naszym magazynem a miejscem dostarczenia. 

Należy w pierwszej kolejności sprawdzić czy uszkodzenie opakowania może wpłynąć na na produkt, który zawiera. Prosimy o jak najszybsze przesłanie nam drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) zdjęć uszkodzonego opakowania .
Jeśli Naturallia lub producent produktu organizował transport i jeśli uszkodzenie opakowania jest potwierdzone i poważne dokonujemy wymiany produktu lub zwrotu płatności w przypadku faktury proforma.

Jeśli Klient organizował transport z naszego magazynu prosimy o kontakt z firmą transportową w celu złożenia reklamacji i o przesłanie nam nowego zamówienia na produkt.

4- Produkt nie jest zgodny ze specyfikacją, co robić ?

Prosimy przesłać nam drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) wyniki badań lub wszelkie informacje na temat zastrzeżeń do produktu. Przeanalizujemy to u nas jeśli problem dotyczy czegoś na co my mamy wpływ lub prześlemy do ponownej analizy archiwalnej próbki u producenta jeśli problem dotyczy jakości. 

W następnej kolejności następujące scenariusze są możliwe:

1-Wynik badań u producenta jest prawidłowy -> reklamacja jest odrzucona

2-Wynik badań u producenta jest prawidlowy ale temat reklamacji wymaga głębszej analizy. Procucent prosi o przesłanie próbki reklamowanego produktu aby móc ją zbadać.
a- Jeśli badanie nie wykaże nieprawidłowości -> reklamacja jest odrzucowna 

b- Jeśli badanie potwierdzi nieprawidłowości -> reklamacja jest zaakceptowana

3-Wynik badań archiwalnej próbki u producenta potwierdza nieprawidłowości -> reklamacja jest zaakceptowana

5- Co muszę zrobić z produktem po zaakceptowaniu jego reklamacji ?

Odbieramy towar, którego reklamacja została zaakceptowana. Abysmy mogli tego dokonać prosimy zapakować go w karton, najlepiej oryginalny i bez napisów.

6- Nie mam zastrzeżeń do produktu ale jednak go nie potrzebuję, czy w tym przypadku mogę go oddać ?

Teoretycznie nie ale jako, że jesteśmy elastyczni każdy taki przypadek rozpatrujemy indywidualnie.

7- Jak odbywa się zwrot płatności w przypadku akceptacji reklamacji ?

1- Jeśli Klient chce nadal otrzymać produkt:

a- Przygotowujemy fakturę korektę za reklamowany produkt oraz nową fakturę w dniu otrzymania nowego produktu.

b- Dokunujemy wymiany towaru (zabieramy towar reklamowany a dostarczamy nowy towar) bez faktury korekty i faktury za nowy towar. 

2- Jeśli Klient odstępuje od zamówienia:

a- Przygotowujemy fakturę korektę, która może być odliczona od sumy jakiejkolwiek innej faktury. 

b- Przygotowujemy fakturę korektę a suma za reklamowany towar zostaje przesłana przelewem na konto Klienta.